Przeglądy i naprawy

Przeglądy i serwis

Pierwszy
przegląd serwisowy
urządzenia
Coroczny
przegląd serwisowy
urządzenia
Naprawy urządzeń
w przypadku awarii

Nasi serwisanci

Tadeusz Kotrysiak
Tadeusz Kotrysiak [Prezes]
Jakub Kotrysiak
Jakub Kotrysiak
Tomasz Maciąg
Tomasz Maciąg
Marcin Kaczor
Marcin Kaczor
Aleksander Jasik
Aleksander Jasik
Ireneusz Kellner
Ireneusz Kellner
Michał Jackowiak
Michał Jackowiak
Mateusz Langner
Mateusz Langner
Mariusz Plich
Mariusz Plich

Wyślij zgłoszenie

1. Skontaktuj się z nami

Nasze biuro czynne jest od godziny 7:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku.

2. Sprecyzuj zgłoszenie:

  • Typ urządzenia
    (np: naścienny, kasetonowy)
  • Dostęp do urządzeń
    (wewnętrznego, zewnętrznego)
  • Sprawność urządzenia
    (sprawne/niesprawne)

3. Zapytaj o protokół:

Klient każdorazowo po serwisie otrzymuje protokół, na podstawie którego wystawiana jest faktura.

W razie wykrycia awarii (np. ubytek czynnika chłodniczego, awaria sprężarki, awaria elektroniki, awaria wentylatora), decyzja o dalszej naprawie będzie uzgodniona z klientem.

W przypadku gdy klient nie zdecyduje się na naprawę, otrzyma protokół z diagnozą na podstawie, którego również zostanie wystawiona faktura w tej samej kwocie.